ONZE VISIE

parallax background

Cerberus Design helpt haar klanten hun bedrijf een gezicht geven. Het creëren van een eigen identiteit en Dat doen we op een duurzame manier.

In de strikte scheiding online-offline geloven wij allang niet meer! De krant downloaden en lezen op uw iPad, is dat online of offline? En wat dacht uw van internet op uw TV? Of TV kijken via het internet. Websites die zich automatisch aanpassen aan de grootte van het scherm? Het is interactiviteit dat de klok slaat!

In dialoog met uw doelgroep

Is niet alle communicatie interactief? – vraagt u zich wellicht af. Het antwoord kan kort zijn, Nee. Heel veel bedrijven kiezen nog voor het traditionele zenden, gericht op de massa. De middelen die nu tot onze beschikking staan lenen zich echter voor gerichte communicatie, waarbij een bedrijf de dialoog aangaat met de (potentiële) afnemer. Interactieve communicatie dus.

Denk hierbij niet alleen aan het volledig afstemmen van uw website op de wensen van u (potentiële)klanten, maar ook het inzetten van e-marketing en social media. Iedereen is tegenwoordig online, bijna 24/7 maar hoe valt u nu op bij uw klanten. Wij helpen u met het optimaliseren van al uw communicatie kanalen op basis van de wensen maar ook het gedrag van uw doelgroep.

Waar we voor staan

Cerberus Design staat voor interactieve communicatie. We doen dat op een slimme (inventieve), simpele (eenvoudige) en stijlvolle (aantrekkelijke) manier voor onze klanten. Communicatie die op korte en lange termijn relaties versterkt en resultaat oplevert. We zetten niet alleen een basis op maar geven u de tools om de interactie te blijven zoeken met uw klanten.

Cerberus Design heeft een sterke focus op Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. In al onze handelingen geven we zoveel mogelijk handen en voeten aan de elementen Planet, People en Profit.

WAT IS MVO?

MVO staat voor maatschappelijk verantwoord ondernemen.
MVO is een integrale visie op een duurzame bedrijfsvoering. Een bedrijf dat maatschappelijk verantwoord onderneemt, maakt bij iedere bedrijfsbeslissing een afweging tussen de verschillende maatschappelijke en economische effecten hiervan, en houdt hierbij rekening met belanghebbenden van een bedrijf. Dat kunnen medewerkers of klanten zijn, maar bijvoorbeeld ook omwonenden, leveranciers, investeerders en ook ‘de maatschappij’ in algemene zin.
Creëert waarde op economisch (Profit), ecologisch (Planet) en sociaal (People) gebied. Dit noemen we de 3 P’s.

Samen voor MVO!

Wij zijn altijd op zoek naar klanten die zich kunnen vinden in onze duurzame visie. Klanten die ons scherpen en kritisch bevragen en die verder kijken dan korte-termijnsuccessen.
Bent u zo’n klant? Neem dan contact op om eens een bak eerlijke koffie (of thee) te drinken!