ONZE VISIE


Cerberus Design helpt haar klanten hun bedrijf een gezicht geven. Het creëren van een eigen identiteit en Dat doen we op een duurzame manier.
In de strikte scheiding online-offline geloven wij allang niet meer! De krant downloaden en lezen op uw iPad, is dat online of offline? En wat dacht uw van internet op uw TV? Of TV kijken via het internet. Websites die zich automatisch aanpassen aan de grootte van het scherm? Het is interactiviteit dat de klok slaat!
In dialoog met uw doelgroep
Is niet alle communicatie interactief? – vraagt u zich wellicht af. Het antwoord kan kort zijn, Nee. Heel veel bedrijven kiezen nog voor het traditionele zenden, gericht op de massa. De middelen die nu tot onze beschikking staan lenen zich echter voor gerichte communicatie, waarbij een bedrijf de dialoog aangaat met de (potentiële) afnemer. Interactieve communicatie dus.Denk hierbij niet alleen aan het volledig afstemmen van uw website op de wensen van u (potentiële)klanten, maar ook het inzetten van e-marketing en social media. Iedereen is tegenwoordig online, bijna 24/7 maar hoe valt u nu op bij uw klanten. Wij helpen u met het optimaliseren van al uw communicatie kanalen op basis van de wensen maar ook het gedrag van uw doelgroep.
Waar we voor staan
Cerberus Design staat voor interactieve communicatie. We doen dat op een slimme (inventieve), simpele (eenvoudige) en stijlvolle (aantrekkelijke) manier voor onze klanten. Communicatie die op korte en lange termijn relaties versterkt en resultaat oplevert. We zetten niet alleen een basis op maar geven u de tools om de interactie te blijven zoeken met uw klanten.Cerberus Design heeft een sterke focus op Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. In al onze handelingen geven we zoveel mogelijk handen en voeten aan de elementen Planet, People en Profit.
WAT IS MVO?
MVO staat voor maatschappelijk verantwoord ondernemen.
MVO is een integrale visie op een duurzame bedrijfsvoering. Een bedrijf dat maatschappelijk verantwoord onderneemt, maakt bij iedere bedrijfsbeslissing een afweging tussen de verschillende maatschappelijke en economische effecten hiervan, en houdt hierbij rekening met belanghebbenden van een bedrijf. Dat kunnen medewerkers of klanten zijn, maar bijvoorbeeld ook omwonenden, leveranciers, investeerders en ook ‘de maatschappij’ in algemene zin.
Creëert waarde op economisch (Profit), ecologisch (Planet) en sociaal (People) gebied. Dit noemen we de 3 P’s.

Planet
Het element planet geven we invulling door in onze bedrijfsvoering rekening te houden met onze omgeving. We proberen de aarde zo weinig mogelijk te belasten en waar mogelijk compenseren we milieubelastende activiteiten.
Voorbeelden van hoe we rekening houden met onze leefomgeving en de aarde:
- Ons eten en drinken is over het algemeen fairtrade / local.
- Wij hebben geen groot kantoor maar werken op basis van flexwerken.
- We maken gebruik van groene stroom.
- We gebruiken zo weinig mogelijk papier. Presenteren, offreren en factureren gaat zoveel mogelijk digitaal.
- Door veel communicatie online te voeren (per mail, skype en telefoon), kunnen wij het brandstofverbruik laag houden.
People
Wij geloven dat voor duurzaam succes de mensen het belangrijkst zijn. Daarom vinden we het erg belangrijk om te investeren in mensen, of het nu om medewerkers, klanten of leveranciers gaat.
- We proberen onze klanten langdurig aan ons te verbinden door een aantrekkelijk, transparant werkklimaat te creëren en te investeren in kennisoverdracht en ondersteuning.
- Wij nemen de tijd onze leveranciers te selecteren. Naast dat we het belangrijk vinden dat ze MVO hoog in het vaandel hebben, zoeken we partners voor de lange termijn.
- Een klant – hoe groot ook – is voor ons altijd in eerste plaats een persoon. Duidelijke communicatie, goede relaties en korte lijnen vinden daarom erg belangrijk.
Profit
We willen als bedrijf rendabel opereren en streven ernaar dit af te laten stralen op onze omgeving, de maatschappij.
- Duurzame sales betekent duidelijke, transparante offertes. Onze prijs is gebaseerd op een verdienmodel waarbinnen groei mogelijk is en kunnen blijven investeren in mens en milieu.
- Een goed product verkoopt zichzelf. Door ons op hoogwaardige dienstverlening te focussen faciliteren we dat optimaal.
- Wij streven ernaar om regionale en lokale initiatieven te supporter en te ondersteunen en startende ondernemers extra te begeleiden.
